Que has hecho el fin de semana?

Ahora les cuento como van mis sábados y domingos.
El sábado por la mañana, rezo a las doce, almuerzo. Cuando termino, voy y lo empaco de nuevo. Me levanto a las tres y empiezo a arreglarme. Salgo de casa a las cuatro y voy al trabajo. Termino de trabajar a las diez y me voy a casa. Ceno en casa y me acuesto.

Al día siguiente me levanto, desayuno. Ayudo a mi madre limpiando la casa. Luego me ducho, me peino. Luego veo una película y me preparo para ir a trabajar.

Հիմա կպատմեմ, թե ինչպես է անցնում, իմ շաբաթ և կիրակի օրերը։
Շաբաթ առավոտյան արդնանում եմ ժամը տասներկուսին, ճաշում եմ։ Երբ վերջացնում եմ, կրկին գնում և պարկում եմ։ Վեր եմ կենում ժամը երեքին և սկսում պատրաստվել։ Ժամը չորսին դուրս եմ գալիս տանից և գնում աշխատանքի ։ Աշխատանքը վերջացնում եմ ժամը տասին և գնում տուն։ Տանը ընթրում եմ և գնում քնելու։

Հաջորդ օրը արթնանում եմ, նախաճաշում եմ։ Օգնում եմ մայրիկիս մաքրելով տունը։ Հետո լոգանք եմ ընդունում, արդեւկում եմ մազերս։ Հետո ֆիլմ եմ դիտում և պատրաստվում որպեսզի գնամ աշխատանքի ։

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *